Mit Hund nach Rovinj

Helmi

aktives Mitglied
Uff die Bääm, die Pälzer kumme

Zitat von ictus:
isch wees wo des iss. glei bei uns hinner Lautre kummt e schild " willkommen im Saarland"- des is de Änziche Platz in Daitschland , wu de uff de Audobahn wende derfsch :wink:

Die Autobahn kenn isch nitt :roll: Muss isch als Saarbrigger Mädsche wisse wo die iss? :twisted: :twisted:
Gruß Helmi

G

Guest

Guest
wenn wir jetzt nicht wieder die Kurve zu dem Hund nach Rovinj bekommen, bekommen wir ärger.-berechtigter weise. awwer wie bischen aus saarbrigge
raus ins rhoiland kumme wann de die audobahn net kennsch unn wo hosche donn des visum fers rhoiland eischendlisch her ?unn seit wonn derfen saarlänner mim hund nach istrien ?- oder is de hund en pälzer?
nix fer ungut :wink:

G

Guest

Guest
was, so long schun fred - isch hoff, du hasch denne do unne e bisssche guldur beibringe kenne :wink:

Helmi

aktives Mitglied
Hunde in Istrien @ Ictus

Zitat von ictus:
wenn wir jetzt nicht wieder die Kurve zu dem Hund nach Rovinj bekommen, bekommen wir ärger.-berechtigter weise. awwer wie bischen aus saarbrigge
raus ins rhoiland kumme wann de die audobahn net kennsch unn wo hosche donn des visum fers rhoiland eischendlisch her ?unn seit wonn derfen saarlänner mim hund nach istrien ?- oder is de hund en pälzer?
nix fer ungut :wink:

Uff die Bääm die Pälzer kumme :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Iwwer de Hunsrück sinn ma gefahre, do han isch noch kee Hund gehatt.
Im Rheinland hats meer so gutt gefall, do bin isch gleich do geblieb.
E Visum hann isch nitt gebraucht, die Rheinländer ware so begeistert von meiner Kocherei dass isch gleich do bleiwe durft.
Jo un das gleiche is aach in Istrie passiert, isch han gekocht und die Leit ware hin und weg.( sie lewe noch all) :lol:

Salü Helmi

F

Fred

Guest
frieher hämmer in de palz gsat, die rucksackdeitsche kumme, wenn mer saalänner gsehe hawwe ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Ein ehemaliges, geflügeltes Wort in der Pfalz :

Gott schütze uns vor Eis und Schnee - vor SLS und OTW !
:bussi:

Mittlerweile funzt das nicht mehr, weil OTW umgepolt wurde .... :oops: :wink: :lol:

wigu1

erfahrenes Mitglied
Hey ihr Pfälzer,

gibt das 'ne neue Aussenstelle ?????? :wink:

Gruss Willi

Helmi

aktives Mitglied
Zitat von F. Rink:
frieher hämmer in de palz gsat, die rucksackdeitsche kumme, wenn mer saalänner gsehe hawwe ! :lol: :lol: :lol: :lol:

Ein ehemaliges, geflügeltes Wort in der Pfalz :

Gott schütze uns vor Eis und Schnee - vor SLS und OTW !
:bussi:

Mittlerweile funzt das nicht mehr, weil OTW umgepolt wurde .... :oops: :wink: :lol:

Ich glaube OTW ist jetzt SB oder?
Dass mit den Rucksackdeutschen stimmt.
Wir wurden auch Kanalwackese genannt.
Also habe ich jetzt( um auf das Thema Hund zurückzukommen) einen Kanalwackeszwergdackel.(Was für ein Wort???)
Salü ( schreib ich nur für liebe Leut aus der Pfalz)
Helmi

G

Guest

Guest
@ helmi
isch nemm alles zurick, a saarlännern wu gut koche kann is gut,
un die därf aach mim hund no Rovinj.
isch weess des , weil moin bruder hot änni vun schiffweiler geheirat, unn die konn aach gut koche.
gott erhalts saarland und palz - pälzer in die palz , saarländer in die ...ach nä

Helmi

aktives Mitglied
Zitat von ictus:
@ helmi
isch nemm alles zurick, a saarlännern wu gut koche kann is gut,
un die därf aach mim hund no Rovinj.
isch weess des , weil moin bruder hot änni vun schiffweiler geheirat, unn die konn aach gut koche.
gott erhalts saarland und palz - pälzer in die palz , saarländer in die ...ach nä

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Salü Helmi

leoni

neues Mitglied
Dankeschön

Vielen Dank für euere Antworten !!!

Ich sag meinm Hund bescheid das er sich schon auf Meer freuen kann. Das wird sicher ein riesen Spaß

Also Danke nochmal... :D

F

Fred

Guest
Ich weiß jetzt nicht, ob mein Tip eine Frechheit ist oder nicht .... : :roll:

:idea: Denke bitte daran, Dein Hündchen gut abzuduschen, wenn er aus dem Salzwasser kommt. :idea:

leoni

neues Mitglied
Hallo,

wollt mich bei für euere Antworten herzlich bedanken!

(etwas spät, ich weiß, aber besser als nie :oops: )

Liebe Grüße

Top Bottom